Modern Mommy

10 idézet az anya-fiú kapcsolatról, ami megdobogtatja a szíved

2020. február 13. - Modern Mommy

Mindig azt hittem, hogy lányos anyuka leszek, így amikor megtudtam, hogy fiam lesz, kicsit kétségbeestem, el sem tudtam képzelni, hogy mit lehet egy kissráccal játszani. Aztán persze, ahogy először a kezembe fogtam a nagyfiam, minden félelmem elszállt. Fiús anyának lenni a legszuperebb dolog a világon! Oké, általában csatatér a lakás, egy pillanatra nem állnak meg, állandóan hangoskodnak, minden ruhájuk piszkos, és óriási hazugság, hogy csak a lányok hisztiznek, de tőlük hallani, hogy szeretlek, maga a boldogság, és finomabb puszit senki sem tud adni. A fiaimnak hála megtanultam különbséget tenni az építkezésen használt járművek között, és esküszöm még büszke is vagyok magamra! A gumicsizmával a pocsolyában ugrálást sem tudom, melyikünk élvezi jobban. Arról nem is beszélve, hogy Freud-nak abban igaza volt: a fiúk tényleg szerelmesek az anyjukba, és ez a szerelem bizony kölcsönös.

Íme, néhány idézet az anya-fiú kapcsolatról, ami biztosan megdobogtatja a szíved!

 

1. Egy fiú édesanyjának lenni az egyik legfontosabb dolog, amit tehetsz, hogy megváltoztasd a világot. Neveld őket arra, hogy tiszteljék a nőket, álljanak ki másokért, és legyenek kedvesek. (Shannon L. Alder)

 

2. Sokkal nagylelkűbb nővé tett engem a fiúk nevelése, mint amilyen valójában vagyok. (Mary Kay Blakely)

 

3. Egy fiú a szeretetet erősebbé, a napokat rövidebbé, az éjszakákat hosszabbá, a pénztárcánkat karcsúbbá, az otthonunkat boldogabbá, a ruháinkat koszosabbá, a múltat elfeledetté teszi, a jövőt pedig olyanná, amelyért érdemes élni. (ismeretlen)

johnny-cohen-b4bq2gveuyy-unsplash.jpg

Forrás: Unsplash

 

4. A fiam hangjára felkelni, ahogy azt mondja "Anya, anya"! A legcsodálatosabb hang, amit valaha hallottam! (Miranda Kerr)

 

5. Néha, amikor csodára van szükségem, csak belenézek a fiam szemébe, és rájövök, hogy már van csoda az életemben. (ismeretlen)

 

6. Egy anya a fia első istene. Neki kell megtanítania a legfontosabb leckét: hogyan kell szeretni. (T. F. Hodge)

 

7. Sokszor érzed majd úgy, hogy elbuktál. De a gyermeked szemében és szívében te mindig szuperanya leszel. (Stephanie Precourt)

 

8. Az anyai szeretet nem teszi a fiát függővé és félénkké, valójában erősebbé és függetlenebbé teszi. (Cheri Fuller)

 

9. Amikor gyereked lesz, felismered az élet fontosságát, a nárcizmust kidobhatod az ablakon. Számomra az a földi mennyország, amikor ránézek a kisfiamra. Abban a pillanatban, amikor megszületett, tudtam, hogy ha nem csinálok mást azon kívül, hogy anya vagyok, akkor is jól leszek. (Jenny McCarthy)

 

10. Az anyai szeretet maga a béke. Nem kell megszerezni, nem kell kiérdemelni. (Erich Fromm)

 

Ha tetszett a bejegyzés, kövesd a Modern Mommy Facebook és Instagram oldalát, hogy ne maradj le az újdonságokról!

A bejegyzés trackback címe:

https://modernmommy.blog.hu/api/trackback/id/tr3215471830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása